środa, 21 sierpnia 2013

Rozdział 3 " Cięcia"

AMANDA POV

Po wejściu do łazienki, od razu zamknęłam za sobą drzwi. Muszę mieć pewność, że zamek jest przekręcony, nie czuję się komfortowo gdy on jest gdzieś blisko. Nie wiem o nim nic, nie wiem nawet jak ma na imię! Może być seryjnym mordercą, albo zwykłym raperem, nie wiem o nim nic!

Nie wchodząc pod prysznic, odkręciłam gorącą wodę. Sukienka, w której spałam leżała teraz na podłodze, zdjęłam moje majtki i rozpięłam stanik. Dałam krok w przód i pozwoliłam aby gorące strumienie spływały po moim ciele. Świetne uczucie. Stałam tam i próbowałam jak najbardziej ogrzać moje zimne ciało.

Najpierw zajęłam się ciałem, nie przejmując się kogo żelu pod prysznic użyłam! Po prostu chcę być czysta ! Następnie umyłam twarz, Wow... używa tego samego, żelu do twarzy co ja. Szybko umyłam włosy, zawsze dbałam o ich kondycję. Kiedy wreszcie po tym poczułam się czysta mogłam wyjść stamtąd i zając się wytarciem mojego ciała.

Kiedy już włosy jak i ciało były suche musiałam się przebrać . Chwyciłam czarną, zwykłą koszulkę, którą dał mi chłopak, naprawdę nic specjalnego. Następnie wślizgnęłam się w jego szare spodnie, również bez nadruków.  Spojrzałam w lustro. To zdecydowanie nie jest strój jaki bym ubrała, ale jaki ja mam wybór...

LOUIS POV

Siedziałem w sypialni, która połączona była z łazienką, w której Amanda brała prysznic.Konkretniej na łóżku, z rękoma założonymi na dłonie i myślałem. Wiedziałem, że ona się mnie boi, podobało mi się to, ale ostatnio przegiąłem. Zraniłem ją.

Westchnąłem i wróciłem do rozmyślania. Co powinienem zrobić, żeby ona mi zaufała? Myślałem długi czas. Ona serio bierze takie długie prysznice?

Chwilę po tym usłyszałem ciche skomlenie. Oczywiście wydobywało się z łazienki. Nadstawiłem ucho aby lepiej usłyszeć, nie wiem co sobie wyobrażałem. Kiedy byłem pewny, że ona płakała podszedłem do drzwi. Ponownie przyłożyłem ucho do drzwi aby lepiej słyszeć.

-Kochanie, nie chodziło mi o to, nie chciałem cię zranić - westchnąłem do drzwi. Jak mogłem w ogóle ją zranić?!

Czekałem chwilę, ale ona nie odpowiedziała.W dalszym ciągu płakała. Nagle jej płacz stał się głośniejszy. Wyciągnąłem rękę po mały srebrny klucz, który znajdował się nad drzwiami. Wsadziłem go w zamek i przekręciłem. Pchnąłem drzwi, a moim oczom ukazała się stojąca nad zlewem dziewczyna. Pokręciła głową odsłaniając spływającą jej po policzku łzę.

Powoli podszedłem do niej, a ona zaczęła płakać bardziej. Wyglądało na to, że trzymała coś w ręku, ale nie mogłem zobaczyć co. Ostatecznie ustałem za nią, kiedy znów wybuchła płaczem.

Odwróciłem ją w moim kierunku i wtedy to zobaczyłem. Jej nadgarstek była cały zakrwawiony, a oprócz tego miała na ramieniu też kilka innych cięć.

Z tego szoku aż szczena mi opadła, chcąc oderwać od tego wzrok spojrzałem na coś przede mną. Ciągle słyszałem jej płacz i szlochanie, ponownie spojrzałem na nadgarstek. Odwróciłem się od niej, zdenerwowała mnie. Wziąłem ręcznik i zamoczyłem go następnie przytykając do nadgarstka. Wszystko żeby zatrzymać krwawienie

-Czemu do diabła zrobiłaś to?- warknąłem. Nie zdając sobie sprawy jak bardzo naciskam na jej nadgarstek

-Ja-Ja nie wiem- wykrztusiła szlochając

-Nie rób tego więcej, słyszysz mnie? - znów warknąłem na nią. Na co ona tylko skinęła głową. - Zapytałem czy mnie słyszysz! - powiedziałem wywierając na niej większy nacisk

-Tak- szepnęła. Wydając przy tym mały skowyt, widocznie czuła mój nacisk na sobie.

Zabrałem ręcznik i dokładnie przyjrzałem się nadgarstkowi. Jej nadgarstek przestał krwawić na największych cięciach. Delikatnie przejechałem po nim moim kciukiem. Spojrzałem na nią. Ona też na mnie spojrzała.

-Nigdy nie rób tego więcej - szepnąłem i spojrzałem na nią

Owinąłem ją moim ramieniem zamykając ją w szczelnym uścisku i ( co było niespodzianką) ona odwzajemniła to wtulając się we mnie. Staliśmy chwilę w łazience. Ostatecznie się od siebie odkleiliśmy. Powinniśmy iść zjeść jakieś śniadanie. Jestem głodny!

14 komentarzy:

  1. ganialne ja umieram przez Ciebie xD
    błagam dodawaj częściej rozdział. pamiętaj masz mnie na sumieniu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rozdział :3 jesteś genialna <3 czekam na nn .xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne!!! Dołączam się do prośby dodawaj częściej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda że to jest genialne? ja się uzależniłam ;__;
      jeszcze trochę a od komputera nie odejdę xD

      Usuń
    2. Cieszę się, że wam się podoba i chociaż bardzo bym chciała dodawać rozdziały codziennie. To brak czasu mnie ogranicza dlatego pojawiać się one będą 2 razy w tygodniu. Na Twitterze bloga, codziennie daje wam jakieś zadanka aby rozdział pojawił się jeszcze tego dnia :) Chodziło o dzienną liczbę wyświetleń. Zapraszam do obserwowania mojego bloggowego konta na tt, do którego link jest wyżej. Na prawdę kocham czytać wasze komentarze i czytam każdy. Nawet nie wiecie jak mi miło kiedy widzę, że ich liczba rośnie. Jesteście wielcy ;)

      Usuń
  4. normalnie cudoo ;***
    nie moge sie juz doczekac kolejnego rozdzialu mam nadzieje ze dodasz jak najszybciej
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te opowiadanie!!!
    Czekam na nastepny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mrocznego Louisa, jest taki jksgdkjasgaks! ♥ Już nie mogę się doczekać kolejnych przetłumaczonych rozdziałów i polecę Twoje tłumaczenie na tt Furious :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne tłuczenie :)
    I zapraszam do mnie:
    Londyn to niebezpieczne miasto, szczególnie ludzie muszą się bać licznych gangów jakie żądzą Londynem...ale są takie 2 szczególne RhythMix i One Direction w skład pierwszego wchodzi 5 dziewczyn zaś w skład drugiego 5 chłopaków, oba są tak samo groźne oba się bardzo nienawidzą i starają się wyeliminować drugich. Do czego posuną się chłopcy z 1D aby wyeliminować RM?
    W tym opowiadaniu 1D nie są sławni
    http://two-gang-one-hate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny czekam na następny 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział super przetłumaczony
    Louis jest taki uskchsjqobdh ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi sie podoba twoje tlumaczenie. Mam nadzieje ze dodasz jak najszybciej bo nie mogę sie doczekać. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobre tłumaczenie :)
    P.S. zapraszam do skomentowania i przeczytania mojego opowiadania o 1D :) http://ff-1d-opowiadanie.blogspot.com/
    @not_mudblood

    OdpowiedzUsuń